Jag har inte fått en orderbekräftelse, varför?

Kontrollera spamkorg

Om din order slutförts i kassan men du inte har mottagit en e-postbekräftelse (kvitto), ber vi dig att i första hand kontrollera din spam-/skräpkorg ifall bekräftelsen hamnat där. Yahoo har ofta problem med att orderbekräftelser inte når fram.

Felstavad e-postadress

En av de vanligaste anledningarna till att en orderbekräftelse inte når fram är på grund av felstavningar i e-postadressen som angetts i kassan. Exempelvis stavas ofta “.com” som “.con”, “gmail” som “gnail” eller att vissa bokstäver/siffror saknas eller hamnar i fel ordning.

Om du varit inloggad vid ditt köp kan du alltid se dina ordrar under Mina Sidor. Där kan du också kontrollera om din e-postadress blev fel vid orderläggningen.

Kontakta oss om du misstänker att du skrivit fel e-postadress så fort som möjligt. Om du har problem med din e-post finns vi tillgängliga via direktmeddelande på Facebook: https://www.facebook.com/vapes.se